BAKGRUND

Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet med ca 800 medarbetare som stöttar över 8 000 organisationer runt om i landet. Tillsammans med Digital Jungle har varumärket utvecklats genom bland annat en uppdaterad grafisk profil, ett nytt kommunikationskoncept och ett strategiskt samt operativt arbete med digital annonsering.

MÅLSÄTTNING

Den primära målsättningen med samarbetet är att stärka Feelgoods varumärke bland beslutsfattare i relevanta målgrupper och befästa Feelgoods position som Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Samtidigt vill vi öka kännedomen om Feelgoods breda tjänsteutbud, tydliggöra värdet för en organisation som agerar i tid och löpande fortsätta att bygga ett starkt förtroende hos Feelgoods befintliga och potentiella uppdragsgivare.

LÖSNING

Vi arbetar utifrån datadrivna insikter med kontinuerliga a/b tester av bl.a. innehåll, målgrupper och retargeting målgrupper för att kunna anpassa budskapen efter mottagarens kännedom. På Meta och LinkedIn arbetar vi med att stärka varumärkeskännedomen, medan Google fångar upp relevanta sökningar och driver trafik till hemsidan. Insikterna som vi får från annonseringen ligger sedan till grund för produktion av nytt material som stärker Feelgoods varumärke.

EXPONERINGAR
0
VIDEOVISNINGAR
0
KLICK TILL WEBB
0
åsa_webb

Vi ser Digital Jungle som en nyckelpartner i hela vårt arbete med marknadsföring, med spets i det digitala så klart. Med trygg och kunnig hand får vi råd och hjälp med allt från koncepttänk och mediestrategi till kreativ produktion och löpande optimering i våra annonser. Dessutom väldigt nära och personlig service.

Åsa Rex Nygård

Marknadschef på Feelgood

Nå oss med Djungelpost

Vi lyssnar och träffas gärna, vare sig du har ett färdigt case, en vild idé eller bara är kaffetörstig. Fyll i formuläret så hörs vi.